вторник, 21 септември 2010 г.

Ако абонатът не отговаря

 Пръкнала се е една интересна мода - авторът на блога предварително да се извинява за отсъствието си, сякаш постингите му негови, са хлябът насъщен за случайно преминаващите от там.
Интересна мода, но няма да я разнищвам в дълбочина, за да не взимам хляба на психиатрите, а простичко ще си кажа - утре следобед заминавам за Барселона.
 Надявам се да има какво да ме изненада.
Барселона е красив град и се надявам, до колкото мога и е по силите ми, да ви покажа онази част от нея, която ще ме впечатли и заплени.
Намерихме апартамент, точно между Ла Рамбла и площад Каталуния, недалеч от рибният пазар и на половин час пеш от пристанището. Набелязал съм си още от сега няколко кръчмички, в които да проверя достойнствата на местната кухня и да си крадна някоя рецептичка за вкуснотийка.
 Почти седмица ще съм там, интернет ще има, така че... няма за какво да ви се извинявам, нали?

3 коментара:

  1. Градът е много приятен.Има дълга плажна алея с палми.Кухнята е перфектна

    ОтговорИзтриване
  2. Възлагам големи надежди на кухнята им и на обмяната на кулинарен опит с братските средиземноморски страни.
    Е, не можах да науча испански, но... ще си открадна някои идейки от там :)

    ОтговорИзтриване
  3. Да ти кажа, има някои абонати, дето наистина липсват, когато решат да се покрият за някакъв период. Но обикновено не са тези, които се извиняват за това.
    Пък ти като не искаш да се извиниш, може би си от тези, които ще липсват, докато ги няма във виртуала.
    Приятно странстване из Европа! :о))) Завиждам ти най-благородно. :о)))

    ОтговорИзтриване

Вашият коментар