вторник, 17 юли 2012 г.

Книгите са опасни за вашето здраве!

Замисляли ли сте се, колко тежи една книга?
А, десет? А, един сак пълен с книги? А, десет сака?

Хора, не си купувайте книги - един ден ще ви се наложи да ги пренасяте от едно жилище в друго! Тогава ще разберете на собствен гръб, колко вредни и опасни може да са книгите за вашето здраве.

Половината от книгите съм ги раздал, половината сега трябва да пренеса в новото си жилище. Коридора продължава да се пълни със сакове натъпкани с книги, които те карат да се оцъклиш като пекинез, в момента в който се опиташ да ги вдигнеш.
А още не съм стигнал и до половината!

Кой идиот ме научи да чета?
Кой дявол ме накара да си купя толкова много книги?

Сега ще си плашам за грешното си увлечение по тях с лихвите.
И със здравето.

Книгите са опасни за вашето здраве.
Един ден ще го разберете на собствен гръб.
И ще се се сетите за моето предупреждение.

4 коментара:

  1. :)))
    Напълно те разбирам и искренно ти съчувствам!
    Това упражнение съм го правил няколко пъти. Последният с хамали. Като разбраха какво има в кашоните, с които се гърбеха, а аз алчно пазех от наранявания, бяха готови да се откажат от хонорара си срещу снимка с такъв идиот невиждан...

    ОтговорИзтриване
  2. Минах на електронни книги, ама късно... късно-о-о!
    Сглобих първо етажерката в новото жилище и почнах днес да подреждам част от тях по тематика и автори, и с ужас осъзнах че още толкова имам да си прибирам, от хора де съм им раздавал да четат, като са ми идвали на гости. Добре е, че поне засега имам една стая празна и незаета там, та явно ще трябва да купувам още няколко етажерки за тая цел.
    Инак, откак открих сайта на Читанка и сродни нему руски сайтове ( с по над 40'000 заглавия в тях ) съм спрял окончателно да си купувам книги и да им търся място у нас.
    На таблета съм си свалил поне 1000 заглавия и постоянно добавям нови, сбъдна ми се една сгара мечта да имам винаги нещо ново за четене.

    ПП При предното пренасяне и мен хамалите ме питаха " А бе Бати-и-и, ти камъни ли си сложил в тия кашони бре?"
    На отговора ми, че това са само книги те ме изгледаха с негодувание и с коментар, че е грехота по толкова много да се чете.

    :)))

    ОтговорИзтриване

Вашият коментар