неделя, 5 февруари 2012 г.

Жить стало лучше, товарищи. Жить стало веселее.

" ...тези неща се решават от жените, до тях трябва да достигнем с всякакви програми. Ако искате – през фризьорски салони, чрез брошури. Там отиват, там говорят, там най-много си приказват. И когато едната дойде и каже – аз вече плащам с 30% по-малко парно, у нас е топло, едвам работи радиаторът, понеже е добре импрегнирано, много съм доволна, другата отиде и каже – чакай сега, защо да не направя и аз така, само тя ли да е доволна – и аз да съм доволна. Тогава ще видите, че ще стане и модерно, и самите пък комплекси ще придобият друг вид, защото това автоматично означава отвън замазки, по-свеж, по-красив вид. Това трябва да стигне до населението”.



 Не е страшно това, че Премиерът ни е невероятно тъп, страшното е в това, че е избран по демократичен път от още по-тъпи от него хора, които явно са мнозинство в държавата ни. 

 Ето, това вече е страшно!


Няма коментари:

Публикуване на коментар

Вашият коментар