вторник, 2 ноември 2010 г.

Аудитория

 Повечето навярно не знаят, но този сайт предоставя интересната възможност, да проследиш аудиторията на писаниците си в блога, какво се чете, от коя държава - принципно незначителни неща, ако човек държи повече на това как пише, отколкото на това кой ще го чете.
 Това, което ме озадачи в първият момент не бе, че блогът ми се посещава от страни като САЩ, Канада и Испания - все пак  има немалко българи заселили се трайно там. Изненада ме, че този блог е успял да стигне и до сънародници в Австралия, далечният Изток и държави с трудно произносими имена.
 Не знам какво е да изпитваш носталгия по родината, все пак не съм се откъсвал трайно от нея, но мога да си представя какво е да ти липсва родната реч и възможността поне виртуално да се почувстваш като със стар приятел на раздумка.
 А те, приятелите, от година на година стават все по-малко.
 С едни ни раздели живота, с други разстоянието, а с трети изпитанията които ни променят.
 Да говориш може с всеки един непознат.
 А да помълчиш, така че да си кажеш всичко което ти е на сърце, само с приятел.
 За приятелите наши.
 За тези, които бяха до нас и за които се надяваме да ги има.

4 коментара:

  1. Не се учудвай, valsodar. Българи има къде ли не. И понеже ти, за разлика от мен, пишеш интересни и приятни неща - няма какво да се чудиш, че те четат от разни дестинации. Дори и при моите тежки и не най-приятниятни четива, можеш да видиш какво разнообразие (по низходящ ред по брой на посещенията) се получава: България, САЩ, Германия, Руска федерация, Обединено кралство, Канада, Франция, Холандия, Белгия, Испания, Швейцария, Австрия, Индия (!), Италия, Кувейт (!!!)...

    Нещо повече! Очаквай и да ползват Гугъл-преводача. Веднъж (освен два руски сайта за запознанства!) открих като източник на трафика и Гугъл-преводач от някакви азиатски йероглифи. При мен някой азиатец може да е влязъл случайно (по погрешка), но не виждам, защо при теб да не влизат чрез преводача чужденци и то не случайно, ами заради интересните ти текстове.

    ОтговорИзтриване
  2. Приятно изненадан съм да те видя тук ( за osi4kata ). Надявам се, че тук ще е далеч по-спокойно и ползотворно за диалог място от кенеф.бг :)

    Станиславе, за казаното от теб с едно нещо определено няма да се съглася и то е за "по-интересното" писане. Един текст може да го украсиш всякак си, да вкараш патос, чувство, да дръпнеш нужната струна в читателя, но няма ли под всичката украса реално съдържание, колкото и да го киприш, ялов си остава.
    Така че, не съм съгласен с това, че пиша по-интересно от тебе. Мисля си, че до момента в който бъдем самите себе си, в това което изразяваме тук, ще бъдем истински и интересни за читателите си. Започнем ли да пишем водени от мотива да сме харесвани - жална ни майка тогава :)
    Добре е да те четат, действа добре на самочувствието, но за мен по-голяма радост ми доставя разговора с тези, които са ме чели и за мен това е истинското удоволствие.
    По тази и причина, се радвам когато мислещи хора като теб коментират тук.
    Както винаги съм се радвал при възможност да се срещна с подобни хора. :)
    Не го приемай като комлимент!

    :)))

    ОтговорИзтриване
  3. Благодаря! (И все пак, продължавам да смятам, че пишеш по-интересно от мен :)

    Можеш да бъдеш сигурен, че няма да се отървеш от мои коментари тук и в бъдеще.

    ОтговорИзтриване

Вашият коментар