сряда, 24 ноември 2010 г.

Циганин да се наричам, първа радост ще е туй за мене!

 А бе хора, помогнете!
Някой знае ли случайно, как от  българин, може да се направи пълен циганин?

 Готов съм, ако трябва езикови курсове да посещавам, така де, ако ми схващате вече мисълта, ми не ми се иска след 20 години да съм член на малцинство, което да бъде тотално малтретирано от циганите у нас. Да се страхувам и нощем и денем дали няма да бъда обран в дома си или на улицата, дали няма да бъда заклан за последните два лева в джоба си, като същевременно бъда порицаван от новите ни цигански управници, колко малко работя и защо не мога да изхранвам чакащите прехраната си от мене двайсет чаавета.
 По-добре ще е, просто навреме да се преориентирам стратегически в бъдещите етно тенденции и да се подготвя за ролята си на пълноправен циганин.
 Към мръсотията може би ще се адаптирам най-лесно. Като си спомня, как по времето на казармата спах три дена в кал и вода, през един мрачен ноември на палатка в полето, е колко му е - ще си припомня просто едни позабравени години. Със сърбежа в следствие на кирта по мене ще ми е малко по-трудно да се адаптирам, но предполагам, че с нужните тренировки и с това ще се справя добре. Притеснявам се само, дали ще успея да докарам миризмата на мокро куче или ще трябва да си купя някакъв специален дезодорант за целта?
 С усвояването на социалните помощи, проблеми надали ще срещна. Че то, някой друг да работи, а аз да си гледам кефа на негов гръб винаги си ми е било мечта от ранни години, но какво да правя, като целият ми живот е плод на погрешно възпитание?
 А виж, циганите си възпитават децата много правилно! Още докато проходят ги дават да им ги гледа държавата, а кога се поосеферят малко и стават вече за работа си ги прибират обратно. Или за да ги продадат да проституират ако са женски, или да ги научат да крадат кабели и да просят, ако са мъжки. Много правилно я!
 Не са гламави като нас българите, знаят те на кого е бъдещето и че колкото и да се напъваш да направиш нещо в живота си, все отнякъде ще се появи някой миризлив бърз циганин, който да го окраде.
 Умни хора са, не тъпаци като нас българите, не се тревожат за утрешният ден - каквото нямат ще си откраднат, а каквото не могат, тя държавата ще им го даде.
 Та нали в това е смисълът на социалната държава, взимаш от простите дето работят и го даваш на умните, които да го изядат!
 Че така!
 Съвсем сериозно съм решил вече, на следващото преброяване ще се пиша Циганин.

Са - са!
Капиш?


Няма коментари:

Публикуване на коментар

Вашият коментар