четвъртък, 5 ноември 2009 г.

Некоректна Банка - Уникредит Булбанк, Не ползвайте дебитна карта - виза електрон /Visa Electron/

"Некоректна Банка - Уникредит Булбанк, Не ползвайте дебитна карта - виза електрон /Visa Electron/"

3 коментара:

  1. Здравей, valsodar! Някога бях в "Blog.bg" и там редовно следях писанията ти, както и пишех коментари отвреме-навреме. От доста време насам обаче съм изоставил тамошния си блог (нещата там се промениха по начини, които не харесвам).

    Виждам, че и ти както slavuncho (друг човек с много приятни блогове) си си създал местенце тук. Ще се радвам, ако не си против отново да оставям, този път тук, по някой коментар.

    И няколко въпросчета! Извинявай, че не са по темата! Къде се регистрира за брояча на посещенията и как го "вплете" в HTML-кода на блога ти, та да работи? Аз се пробвах с един брояч, ама не ми се получи. (Имай предвид, че съм ужасно "бос" в тези работи. Ако ми отговориш - обясни го почти като на бавно-развиващ. Малко силно се изписвам относно неграмотността си в тези работи, но наистина съм си доста невеж.) Ако предпочиташ, можеш да ми отговориш на въпросите и в моя блог тук или пък на имейла ми.

    ОтговорИзтриване
  2. Добре е че се намерихме.
    Позабравил съм малко как съм го вместил, но.. ще се поразровя - броячите даваха готови кодове, които да качиш в блога си - една поредица от безсмислени букви и цифри, чрез които се отчита всяко едно посещение в блога - брои ти блога като оделен сайт и става броя на посещения в сайт.

    Влизаше се в настройките на блога и там се слагаше линка, но... ще трябва да го направя отново, за да го опиша стъпка по стъпк, че така както ти го обяснявам изобщо не звучи смислено дори и за мен :)

    ОтговорИзтриване
  3. Анонимен12 май, 2015 16:14

    Здравейте казвам се Николай Русев Петков и не ми е приятно. Пиша това за да разберете от първо лице как работи банковата ви система и
    колко са доволни вашите клиенти. Преди 4 години се прибрах в България и трябваше да си направя банкова сметка, избрах вашата банка
    поради причината, че има много клонове и банкомати в страната. Отидох във ваш клон във Велинград и депозирах парите си. Помолих да ми бъде
    издадена дебитна карта, която важи в целият свят, заради онлайн разплащанията. Издадоха ми някаква карта V-pay, която по уверение на служителя се приема навсякъде.
    Ползвам услугите на PayPal с чуждестранна карта и не съм имал проблеми до сега, но тази карта изтече и трябваше да регистрирам вашата
    карта. Опитах се да я регистрирам но се оказа, че не е легитимна. Обадих се на кол центъра ви и от там ме уведомиха че тази карта важала за
    повечето европейски плащания?! Аз се изненадах... но както и да е, реших да направя втора карта по съвет на кол центъра Visa Electron.
    Отидох в клона в София на бул. Ал. Стамболийски 90 на 05.05.2015 и там моите патила продължиха... Подадох заявление за обновяване на
    телефонния ми номер, понеже е нужен при онлайн банкирането. Подписах този документ. Подадох заявление за спиране на старата ми карта
    и отново подписах документ. Получих си новата карта VISA electron след доста чакане към 2 седмици. Междувременно два пъти звънях в
    офиса на банката за попитам готова ли ми е картата уверяваха ме, че веднага след като пристигне ще се свържат с мен за да си я получа.
    Такова свързване с мен така и не дочаках! След 2 седмици звъня за трети път и ми казват: Картата ви е тук заповядайте да си я получите.
    Е то хубаво ама да бяха се обадили или поне един е-мейл да ми напишат... Отивам аз да я получа получих я подадох две заявления за спиране на
    старата карта и за обновяване на телефонният ми номер. Познайте дали нещо от това се случи?? Значи понеже на 06.05.2015 е Гергьов ден
    Борика не работела новата ми карта беше активна чак след два дена... И реших да я ползвам след като най-накрая дочаках да проработи.
    Познайте дали работеше??? Опитвам аз да я регистрирам в Epay.bg обаче не става. Хайде пак поредното обаждане до кол центъра от там ми обясниха
    че имало някаква комуникационна грешка да опитам пак. На въпроса ми: Как така чисто нова карта дава грешки още от първото ползване отговор
    не получих. В края на краищата картата заработи. И понеже каквото ми кажат от Булбанк става точно обратното, реших да видя дали са спрели
    старата ми карта? Познайте дали беше спряна??? Платих си онлайн телефона безпроблемно с карта, която заявих да бъде спряна и ми взеха в банката???
    Хайде пак поредното обаждане до кол центъра от където установиха че картата си е напълно активна и я блокираха.Аз малко се припотих,
    добре, че основните ми парични средства не са в Българска банка. С това си помислих: Най-накрая всичко някак си заработи...Познайте дали беше така???
    Влизам днес в онлайн банкирането за да си подновя сертификата оказа се че не получавам SMS с кода за потвърждаване... Хайде пак звъня на
    кол центъра, от там установяват че телефона ми не бил променен. Обаждам се пак в клона на банката от там ме карат да подавам заявление за
    промяна на номера??? Аз им казах, че вече съм подал такова, а те ми отговарят, че трябвало още едно да подам?! При което аз се вбесих.
    Отидох в банката и подадох второ заявление и пуснах жалба с номер 0209-05-00496. Понеже се съмнявам, че ще направят нещо за да ме обезщетят,
    смятам да разпространя този текст много добре, за да разберат всички, как работи UniCredit Bulbank. Ползвал съм доста банки през живота си,
    НО НА ТАКОВА ЧУДО КАТО UniCredit Bulbank НЕ СЪМ ПОПАДАЛ.

    ОтговорИзтриване

Вашият коментар