сряда, 20 август 2008 г.

По-умният от двама ни.




Когато сутрин ставам за работа, той ме изглежда сънливо и се обръща на другата страна да си доспи.


Единствено , когато иска да се убеди, че няма да смущавам сутрешната му дрямка идва да ме изпрати дo вратата, за да е сигурен в заминаването ми.


Не се безпокои за бъдещето си, не го вълнува глобалното затопляне, инфлацията и възможните санкции на ЕС.


Не следи криминалните хроники и не го е страх да излиза вечер.


Отминава с безразличие сутрешните политически блокове по телевизията, подсмихвайки се под мустак на коментарите на водещите.


Той не иска да бъде информиран, защото той вече знае.


Понякога тихичко му завиждам.


Той няма моите терзания , грижи и неволи.


Защото той е по-умния от двама ни.


И когато се прибирам след тежък ден, той винаги идва да ме успокои и да ми вдъхне малко надежда.


Поглежда ме в очите и в погледа му се чете - За какво се безпокоиш, всичко е преходно ?!Успокоява ме , защото знам че винаги познава бъдещето ми. Безпогрешно.




По-умният от двама ни.




2 коментара:

  1. Тук постингите изглеждат по добре.
    А може и да е само илюзия. ;) !

    kalbotobg

    ОтговорИзтриване
  2. Още не съм му свикнал на опциите, но е далеч по пригледно място с далеч повече възможности за допълнително оформление и най-вече - без манипулирана статистика.

    ОтговорИзтриване

Вашият коментар