неделя, 5 септември 2010 г.

Любовен демон

Край, напускам!
Оправяйте се без мен от тук насетне!
Бог на любовта им трябвал, как ли пък не?!

Заради вашите криворазбрани очаквания, аз талия нормална не мога да видя, бре? Да съм бил с бузки, да са били розовки? Пухкави, сладки. Бррр-р-р-р, а задника, де си тежи отзаде зад бузките и вече товарен кран не може го повдигна, за него защо никой дума не ми каза по-рано, а? 
Забучили ми едни дребни крилца на гърба и викат - Пърхай, пърхай с крилца!
Аз да не съм колибри бре? С тия си килограми?
Вие имате ли си и на идея с тия малки мижави крилца, как във въздуха се вдигат шкембе, бузи и трътка отзад бре? После, що съм кацал в с гръм и трясък, дискретен трябвало да бъда?! Ай да ви... се изамурча аз на дискретността! А бе вие знаете ли, че след всяко кацане дишам като астматик след две кутии цигари бре? Поне едни нормални, ангелски крила да ми бяха дали, размер XXL някакъв по-нормален, а те - две захаросани пръчки с перушина невчесана ми забили. Ще им ги забия аз на тях, ама с две педи по -надолу ! Да ги видя как ще се носят като колегата Карлсон с гъза нагоре. Разбирали те? А бе, какво разбират бре? Аеродинамика за тях сигурно звучи като име на ордьовър в скъп ресторант. Разбирали.

К'во, оплаквам ли се?
Ще се оплаквам, я!
Мрънкало съм бил?
Ами, я ходи пърхай по цяла смяна напред-назад като муха без глава, пък ще те видя сетне, дали и ти няма да ми замрънкаш! Бог на любовта им се приискал? А бе, вие за магданоз, за виагра и афродизиаци не сте ли чували? Цялата парфюмерийна, пластична и козметична индустрия застанала зад гърба им, те стрелата ми любовна чакали?
Свършиха те стрелите вече.
Конфискуваха ми ги за употреба в нетрезво състояние.
Че как да съм трезвен бре, като гледам за какви крокодили трябва да ги хабя? А?
Ангел любовен им се приискал? Аз да не съм ви златната рибка бре? За един крокодил, колкото и стрели да изстреляш - не става, крокодил си е. Освен, ако не стрелям по очите, ама две очни клиники напълних вече и това ми забраниха. Претоварвал съм с работа колегите от отдел "Чудодейни изцеления".
Не можело така, аз трябвало да накарам две души да се слеят в една, две сърца в едно да забият... а бе, кой ги мисли тия да го побарам аз него бре?

Край, напускам!
Оправяйте се без мене от тук насетне!
А аз, отивам малко на фитнес, час при диетолог имам вече записан, психолога каза, че кат си го рекна ще си ми мине напрежението, да съм го споделял, а не кат морук да си мълча... пък да видим!





Имало кастинг някакъв, за роля си там някаква във... къв беше оня дребния грозник с пръстена бе?
Стрелец им трябвало, стрелец с опит и с лък. Те стрели имали.
Само да не са розови, само да не са розови..

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Вашият коментар