сряда, 3 ноември 2010 г.

Страх лозе пази

 Не съм си и представял, че може да има човек, който да се страхува от моята позиция, изразявана чрез блога ми в интернет. Не съм го допускал, най-малкото защото не мога да гледам чак до толкова сериозно на себе си и само от мисълта, че някой ме е взел за последна инстанция по Въпроса, ме напушва на смях.

 И няма как да не се усмихне поне човек, виждайки как хора уж сериозни, уж от голямото добро утро, в един момент започват да се присвиват страхливо като мишки, за да не попаднат отново в полезрението ти, за да не се чуе в ефир прямо изразената ти позиция за делата им.

 Посвещават ми постинги, колонки в сайтове, едва ли не... след време и паметник може да ми издигнат.

Паметник на неспоменатият ( разбирай Анонимен ) Злодей.

 Защото... в техните очи е злодей всеки един, който не одобрява казаното и свършеното от тях и им го заявява прямо в очите.
 В моите очи, тези хора са хора добродетелни, защото именно те ми дават директната обратна връзка към мен. Безпристрастно, аргументирано и ясно. Какво по-добро от това, да знаеш как си разбран, коя от идеята ти среща разбиране и коя не, както и до колко аргументирани са тезите ти.

 Подобни хора, могат да ти сторят само добро, защото ти показват в теб това, което сам няма как да видиш.
 И по този начин ти помагат да продължиш напред.
 При едно единствено условие от твоя страна. То е... - да не се страхуваш да ги срещнеш по пътя си. Да чуеш казаното, да помислиш над него, да отсееш полезното, което ще ти помогне да се пребориш с недостатъците ти и да продължиш напред. Променен, с една идея в повече, с нов опит зад гърба ти и научил се, че най-страшното в тоя свят е твоят собствен страх от него.


P.S. A да ви видя ся! :)


Valsodar е:

Лош човек
Абсолютна шматка
Скучаещ мърморко
Човек без работа
Интересен автор
А, тоя ли бре? Чакай ся да ти кажа аз за него..!

View Results

Create a MySpace Poll

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Вашият коментар