петък, 23 януари 2009 г.

Без думи.

Честно казано не ми се пише за това. Просто се надявам след като го напиша, да ми олекне малко, но... мислите ми все кръжат около това - Как е възможно приятел да ти набута по приятелски спринцовката с хероин в ръцете, при положение, че ... точно приятелите ти трябва да те опазят от теб самия ?
Може ли да се нарече такъв човек приятел ?!
А тя е свестно дете, лъчезарна, умна , човек с реално бъдеще пред себе си.
На път да се върне в Ада отново, с помощта на нeйна приятелка, вкарала я отново в мъртвешката спирала на дрогата.
Не знам с какви думи може да се нарече подобен човек, на думи зовящ се твой приятел, а връщащ те там, откъдето си излязал с неистови усилия на волята и неустоима болка на тялото, изкушаваща те да се завърнеш в Ада на наркотичните видения.
Просто не ми се събира някак си в главата всичко това...
Едни цигари, уж невинни в същността си водят до трайно пристрастяване и си е голям зор да ги откажеш, съдейки по досегашните ми опити и успехи в тая насока, а наркотиците в различните им форми , за тях какво да кажем ?!
И страшното е, че не знам как да й помогна.
Донякъде разбирам защо отново е посегнала към тях.
Донякъде от скука, донякъде от безделие, но много повече, за да си припомни старото време с приятелката си.
Заслужава ли си човек да си припомня по този начин миналото си , след като му е коствало години за да го остави зад гърба си.
Утре ще се видим и не знам какво да й кажа.
Ще ми се да знам, как мога с думи да й предам това, което усетих научавайки "новината", че с лека ръка е отхвърлила всичко добро от новият й живот , завръщайки се към стария.
Да бе проста, да бе някаква джофра, каква ще да беше, може би щеше да ми е и някак безразлична и щеше да ми е леко да отмина това събитие в живота й.
А тя е такъв прекрасен човек, че чак отвътре всичко си ме стяга и боли, усещайки това което се случва с нея .
Не знам.
Надявам се, утре да намеря точните думи, за да помогна на един приятел да се върне обратно на пътя.
Търся точните думи.
Не ги намирам.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Вашият коментар